Zaterdag vroeg - Reisverslag uit Den Dungen, Nederland van Sjoerd Mangnus - WaarBenJij.nu Zaterdag vroeg - Reisverslag uit Den Dungen, Nederland van Sjoerd Mangnus - WaarBenJij.nu

Zaterdag vroeg

Door: Sjoerd mangnus

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

05 April 2014 | Nederland, Den Dungen

Training 3, op naar den dungen. De brug over het nieuwe kanaal. Lianne is opgestaan en de pijntjes van vrijdag waren er niet meer. Het moraal is goed. Rustig in fietsen, het is koud maat mooi weer. Vandaag staat bochten techniek als training. Eersten tweetje bij boer Goossens en daarna op de fiets naar Vught. Even oefenen met onze bochten techniek achter elkaar met de markeringsstreep. Links rechts heen en weer, goederen leuke oefening en dan naar Vught door. Op het terrein van het geestelijk gezondheidscentrum in Vught ( mooi park) waar wij onze bochten gaan oefenen. Snel door de bocht leren vliegen, in kijken naar het puntwaar je naar toe wil gaan, en daarna linksom. Lastiger voor de rechtshandige. Daarna bocht met een onverwachte knik waardoor als je niet handelt eruit vliegt. Leuke oefeningen en daarna een rondje over het terrein achter elkaar aan. jan een van de trainers geeft gas en wij volgen.
daarna gaan we in Peleton op een ronde. Van Vught naar Boxtel noord, naar Esch naar Haren, Helvoirt over de A65 en dan naar de ijzerenman te Vught en via Vught naar Den Bosch door de Bossche broek en dan naar de kerk van Den Dungen. start en einde. Een markant punt om vandaan te vertrekken en naar terug te keren.
Resultaat 50k kilometer afgelegd.
Terug reis van den dungen hebben wij een aanvaring met een stadsbus die ontheft liefst de sloot in rijdt. Henny de trainer voorkomt brokken maar gaat wel hem rapporteren en gelijk heeft hij. Wat een lul die buschauffeur . Geen brokken, na 60 KM thuis, wat stijve rug maar geen pijn te bekennen.
PS. zondag ochtend niks aan spier klachten bij geen van ons. En Lianne is zaterdag ook nog even gaan waterpoloën.

Tags: Training, pijn?, Vught

Verslag uit: Nederland, Den Dungen

Sjoerd

Sjoerd en Lianne op reis naar de top om Roos hier een plaats te kunnen geven. Onze tocht om na het overlijden van onze dochter Roos samen de Mont Ventoux te beklimmen. Voor ons een reis om stil te staan bij het verlies, een reis die ons hier mee zal confronteren en een reis die er hopelijk ons zal helpen dit een mooie plek in ons leven te geven en ons gezin. Een reis die we maken met lot genoten die elkaar treffen op de tocht voor de stichting Make A Memory. Help ons die tocht te maken.

Actief sinds 06 April 2014